Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري

خدمات ثبتی محمد

ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري

ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري

منطقه آزاد به منطقه اي استراتژيك، ويژه و خاص در هر كشور گفته مي شود كه معمولا در مجاورت بنادر و يا مناطق با دسترسي عالي به ديگر كشورها ساخته مي شود و قوانين ساده تري براي تجارت با ديگر كشورها در اين مناطق حاكم است. قوانين خاص گمركي در اين مناطق ديده نمي شود و واردات و صادرات در منطقه آزاد تجاري بسيار ساده تر است. مناطق آزاد تجاري به منظور تعامل و مشاركت بيشتر با شركت ها و تجار خارجي در نظر گرفته شده است و به عنوان مبداي براي ورود تكنولوژي هاي جديد شناخته مي شود و فرصت هاي  بسيار زيادي را پيش روي شركت ها قرار مي دهد تا بتوانند بازار خود را به مناطق مختلف جهان و با مشتريان شناخته شده بيشتر توسعه دهند.

ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري سرشار از مزايايي است كه برخي از آنها را مي توان معافيت مالياتي 20 ساله، بخشودگي سود و عوارض گمركي، نبود تشريفات زياد اداري و مقررات كشوري، سرعت بيشتر در واردات و صادرات و غيره را نام برد. حال براي ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري كه مورد سوال بسياري از فعالان اقتصادي است بايد به ترتيب زير عمل كرد:

مراحل ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري:

-              ارائه درخواست براي ثبت شركت در مناطق آزاد و يا ثبت شعبه و نمايندگي شركت در منطقه تجاري مورد نظر

-              در صورتيكه اولين بار است براي ثبت شركت اقدام مي كنيد بايد فرم تعيين نام را نيز تكميل و 5 نام به ترتيب اولويت براي شركت انتخاب كنيد.

-              قالب و نام شركا را مشخص مي كنيد و يا اگر براي شعبه و يا نمايندگي اقدام مي كنيد بايد استعلامي در خصوص وجود چنين واحد ثبتي از سمت شعبه منطقه گرفته شود.

-              ارائه مجوز  سرمايه گذاري توسط واحد منطقه مربوطه به متقاضي براي ثبت شركت و يا ثبت شعبه

-              تكميل مدارك مورد نياز براي ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري مورد نظر

-              بررسي و كنترل مدارك ارائه شده توسط متقاضي

-              پرداخت هزينه هاي ثبت شركت يا شعبه و نمايندگي

-              دريافت دفاتر پلمپ مالياتي

-              آگهي كردن موضوع ثبت شركت يا راه اندازي شعبه در منطقه تجارت آزاد مورد نظر

به ياد داشته باشيدكه در حال حاضر 7 منطقه آزاد تجاري در ايران فعال است و سرمايه گذاري در اين مناطق به دليل شرايط ويژه اقتصادي در اين مناطق براي هر شركت و يا توليد كننده اي مي تواند مزاياي بسيار زيادي به همراه داشته باشد. براي ثبت شركت در مناطق آزاد و يا ثبت شركت در مناطق ويژه اقتصادي حتي با مشاوران حقوقي خبره مشورت كنيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/7 ساعت: ۲۰ توسط:sabtsherkat20 :

مزاياي ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري

مزاياي ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري

بسياري از شركت هاي موفق در دنيا رويكرد بسيار محكمي به مناطق آزاد تجاري دارند. آنها در حوزه استراتژيك خود فعاليت در مناطق آزاد تجاري را به خوبي درك كرده اند و يكي از مناطق ويژه سرمايه گذاري در اغلب شركت هاي موفق در دنيا، مناطق آزاد تجاري هستند. جالب تر اينكه اين شركت ها نه تنها در مناطق آزاد تجاري كشور خود بلكه در بسياري از مناطق آزاد تجاري ديگر كشورها نيز فعال هستند و از مزاياي اين مناطق نيز بهره مي برند.

اگر به دنبال ثبت شركت هستيد و يا قبلا شركت خود را به ثبت رسانده ايد و به دنبال توسعه فعاليت هاي خود و سودآوري بيشتر هستيد در ايران نيز 7 منطقه تجارت آزاد وجود دارد كه ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري و يا ثبت شعبه و نمايندگي در منطقه آزاد تجاري را به شما پيشنهاد مي دهند.

ثبت شركت در مناطق آزاد تجاري در هر منطقه از دنيا منافع و مزاياي زيادي براي شركت ها و فعالان اقتصادي به همراه دارد اما در ايران نيز مي توانيد با ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري از مزاياي زير بهره مند شويد:

-         20 سال برخورداري از معافيت مالياتي براي كليه فعاليت هاي اقتصادي كه در اين مناطق انجام شود.

-         ثبت شركت در منطقه آزاد تجاري فرصت تعامل با بازرگانان و تجار خارجي كه بدون نياز به ويزا به اين مناطق وارد مي شوند را براي شما فراهم مي كند.

-         براي ثبت شركت مي توانيد با ابتاع خارجي مشاركت كنيد و يا اتباع خارجي در مناطق آزاد تجاري مي توانند به صورت مالكيت 100 درصدي صاحب شركت شوند.

-         سرمايه گذاران خارجي زيادي در مناطق آزاد تجاري فعاليت مي كنند زيرا مورد حمايت هاي شديد دولت هستند.

-         ورود و خروج ارز به صورت نامحدود در اين مناطق انجام مي شود.

-         خدمات مالي و ارزي متنوع و منعطفي در اين مناطق صورت مي گيرد.

-         تمامي خدمات بانكي و بيمه اي در مناطق آزاد تجاري براي شركت ها به شكل گسترده در دسترس هستند.

-         در تمامي مناطق تجارت آزاد ايران بورس اوراق بهادار و بورس نفت و محصولات پتروشيمي فعال است و شركت ها مي توانند در بورس فعال باشند

-         مواد اوليه وارداتي و ماشين آلات صنعتي كليدي در اين مناطق براي واحد هاي توليدي با معافيت هاي گمركي ويژه همراه هستند.

-         فرايند هاي اداري در مناطق آزاد اقتصادي مانند ثبت شركت و يا ثبت شعبه خارجي بسيار ساده تر و با تشريفات بسيار ساده انجام مي شود.

-         صادرات و ترانزيت كالا در اين مناطق بسيار راخت است و تشريفات زيادي براي صادرات مجدد وجود ندارد

-         ثبت شركت در اين مناطق به منظور محدود بدون در فعاليت هاي داخلي نيست و شركت هاي ثبت شده در مناطق آزاد تجاري با شركت هاي داخلي و يا بازار داخلي نيز مي توانند به راحتي در تعامل و همكاري باشند.

اين تنها بخشي از مزاياي شناخته شده براي ثبت شركت در مناطق آزاد بود. برخي از مزاياي اين مناطق را به راحتي نمي توان به رشته تحرير در آورد. مثلا اينكه مسيرهاي دريايي در دسترس، راه هاي زميني عالي، مسيرها و فرودگاه هاي بين المللي و غيره و يا وجود زير ساخت هاي بسيار توسعه يافته از مزايايي هستند كه بايد با چشم خود آنها را مشاهده كنيد.

 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/4 ساعت: ۱۳ توسط:sabtsherkat20 :